Курс розвитку дитини Юлії Матвєєвої
  • картинка 1
  • картинка 1
  • картинка 1
  • картинка 1

Кожна дитина індивідуальна. Вона розвивається, освоює власні можливості поступово, крок за кроком. У кожного малюка та чи інша функція розвивається по-своєму. Це нікому не треба доводити. Але, безсумнівно, є і вікові норми: як і коли дитина повинна почати сидіти, стояти, ходити, бігати, малювати, читати, писати. Але варто почати приділяти дитині хоча б трохи уваги, грати з нею, щось розповідати, показувати картинки, читати книги, як вона починає розумнішати, дорослішати, на очах ставати більш зрілою. Такому маляті все цікаво, він просить позайматися з ним ще і ще. Ну, а якщо не просто грати і читати, а застосовувати які-небудь з відомих методик раннього розвитку, вчити дитину чого-небудь (природно, через гру, а не посадивши за парту), то малюк починає розвиватися ще швидше, інтенсивніше. Він починає вражати батьків своїм розумом, пам'яттю, винахідливість, творчою жилкою. Багато авторів (Доман, Сузукі, Лупан, Зайцев, Нікітіни, Тропп) наполягають на тому, що такий розвиток - не раннє, а саме своєчасне, що традиційна педагогічна наука, заснована на досвіді минулих століть, відстає від сучасних методик. Що людський потенціал значно багатшими, ніж було прийнято вважати до цих пір. Вся справа тільки в тому, що педагоги-класики відстають від новаторів у терміни початку навчання і діти починають вчитися саме в той період, коли зростання мозку вже закінчено (близько 7 років). У цьому випадку дитині дійсно не по силам те навантаження, яку йому пропонують у школі. Він насилу вчиться рахувати, читати, йому важко дається освоєння письма. Надалі це тягне до труднощів у всіх шкільних дисциплінах.
Курс розвитку дитини Юлії Матвєєвої-це всебічний, інтенсивний розвиток здібностей дитини в ранньому віці. Природно, що в такому віці це абсолютно несумісне з традиційними, «Садовсько-шкільними» способами навчання. Це щось зовсім інше.
Це спеціально створене середовище, в якому маля живе, наповнене цікавими і незвичайними об'єктами для розглядання і вивчення.
Це різні іграшки (з найпростіших підручних матеріалів), що дають масу тактильних, зорових, звукових, нюхових відчуттів.
Це фізична активність, «підкріплювана» спеціальними атрибутами.
Це ігри, зроблені саме для вашого малюка нашими педагогами, виходячи з його інтересів і вікових можливостей (що в продажу не зустрічається).
Це безперервний процес, це кропітка праця, що вимагає постійної «включеності» в життя дитини, постійного творчого напруження.
Всі ігри та заняття вводяться за принципом «від простого до складного, а потім і до дуже складного».
Інформація, яку ми даємо дитині, побудована на основі принципу «Дитина і його оточення» і межі її поступово розширюватися в залежності від віку дитини.

Кожне заняття включає в себе:

- Розвиток мови

- Навчання читання

- Математику

- Світ навколо нас

- Дрібну моторику

- Естетичний розвиток (музика і творчість)

- Ігри пізнавальні та сюжетно-рольові


Більш докладно ознайомитися з програмою курсу розвитку дитини Юлії Матвєєвої для кожної вікової групи Ви можете в наших центрах у адміністратора при особистій зустрічі.

МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСУ:

- Розвиток дрібної моторики ;

- Розвиток координації руху;

- Розвиток творчих здібностей та уяви ;

- Ознайомлення з буквами і цифрами ;

- Розвиток розумових процесів ;

- Розширення пасивного і активного словника

;ТРИВАЛІСТЬ ЗАНЯТТЯ:30 хв.

ПЕРІОДИЧНІСТЬ :2 рази на тиждень.

КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ У ГРУПІ :6 людей.

СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:вітання - ляльковий театр - знайомство з навколишнім світом - ритміка - розвиток дрібної моторики - дитячий музичний оркестр - завдання за столиками - дитячий фітнес - творчість.

МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСУ :

- Сенсорний розвиток ;

- Формування сприйняття ;

- Розвиток слухового і зорового уваги;

- Розвиток дрібної моторики ;

- Розвиток математичних здібностей: геометричні фігури ( коло , квадрат , трикутник) , візуальне сприйняття цифр , співвідношення за величиною .

- Ознайомлення з буквами А О У І ( пропевая )

- Розвиток координації руху;

- Розвиток творчих здібностей та уяви ;

- Розвиток розумових процесів ;

- Розширення пасивного і активного словника ;

ТРИВАЛІСТЬ ЗАНЯТТЯ:45 хв.

ПЕРІОДИЧНІСТЬ :2 рази на тиждень.

КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ У ГРУПІ :6 людей

.СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:вітання - ляльковий театр - знайомство з навколишнім світом - ритміка - розвиток дрібної моторики - дитячий музичний оркестр - завдання за столиками - дитячий фітнес - творчість.

МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСУ :

- Розвиток мовлення та збагачення словника прикметниками , прислівниками , приводами ;

- Розвиток пам'яті , уваги, мислення ;

- Поглиблення знань про навколишній світ;

- Формування математичних уявлень (класифікація , форма , величина , геометричні фігури ( коло , квадрат , прямокутник , трикутник) , рахунок , просторове орієнтування ) ;

- Рахувати в межах 5 ;

- Ознайомлення та вивчення голосних звуків і букв ;

- Розвиток рухової активності;

- Навчання основ етикету ;

- Розвиток творчих процесів ;

- Розширення пасивного і активного словника ;

ТРИВАЛІСТЬ ЗАНЯТТЯ:60 хв.

ПЕРІОДИЧНІСТЬ :2 рази на тиждень.

КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ У ГРУПІ :7 людей.

СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:вітання - ляльковий театр - знайомство з навколишнім світом - ритміка - розвиваюче завдання з грамоти - дитячий музичний оркестр- математичні завдання за столиками - дитячий фітнес - творчість.

МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСУ

:- Вміти розрізняти властивості предметів ;

- Рахувати в межах 10 ;

- Кількісний і порядковий рахунок ;

- Порівнювати кількість предметів ;

- Порівняння чисел ;

- Порівняння за величиною ;

- Орієнтування на площині ;

- Дізнаватися , називати і описувати геометричні фігури і тіла ( коло , квадрат , трикутник , овал , прямокутник , ромб , куля , куб. Циліндр) ;

- Розвиток мовлення та збагачення словника прикметниками , прислівниками , приводами;

- Розвиток пам'яті , уваги, мислення ;

- Поглиблення знань про навколишній світ;

- Формування математичних уявлень (класифікація , форма , величина , геометричні фігури , рахунок , просторове орієнтування ) ;

- Ознайомлення та вивчення голосних звуків і букв ;

- Читання складами ( відкритими і закритими) , читання простих слів;

- Визначати частини доби ;

- Вміння користуватися ножицями ;

- Відповідати і пояснюватися простими і складними реченнями , вміти скласти розповідь по картині , про предмет;

- Узагальнюючі слова ;

- Основні правила дорожнього руху;

ТРИВАЛІСТЬ ЗАНЯТТЯ:60 хв

.ПЕРІОДИЧНІСТЬ :2 рази на тиждень.

КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ У ГРУПІ :7 людей.

МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСУ :

- Рахунок у межах 10 ;

- Вміти знаходити подібності та відмінності , ознаки предметів ;

- Складання пар , рахунок парами ;

- Користуватися порядковими і кількісними числівниками ;

- Порівняння чисел ;

- Співвідношення цифр і кількості ;

- Місцезнаходження предметів по відношенні до себе та інших предметів;

- Характерні особливості геометричних фігур ;

- Складати і вирішувати завдання ;

- Робота з ножицями ;

- робота з лінійкою ;

- Дні тижня;

- Правила дорожнього руху;

- Розуміти і вживати слова - антоніми ;

- Переказувати невеликі літературні твори ;

- Звуковий аналіз слова ;

- Схема пропозиції ;

- Виділення звуку в слові ;

- Читання ;

ТРИВАЛІСТЬ ЗАНЯТТЯ:60 хв.

ПЕРІОДИЧНІСТЬ :2 рази на тиждень.

КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ У ГРУПІ :7 - 8 осіб .

Скоро до школи!

Для того щоб вступити в гарну школу і щоб початок шкільного життя було приємним і захоплюючим потрібно гарненько підготуватися.В цьому Вам допоможе наш курс підготовки до школи .

МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСУ :

- Підготувати діток до шкільного життя , не забуваючи про те , що вони діти , які люблять бігати , стрибати , веселитися. Тому в структуру занять включені рухливі ігри , музичні паузи і творчість. 

НАША МЕТА : навчити дітей знаходити нестандартні рішення будь-яких поставлених завдань.Ваша дитина всебічно розвинений: хороша мова , вміє рахувати , можливо і читати. Але на вступних тестах може підвести відсутність деяких навичок: порахувати кількість складів у слові , визначити ударний склад , визначати тверді і м'які приголосні.Наші педагоги знають вимоги при прийомі до школи і якісно підготують вашої дитини до вступу в перший клас , а також дадуть навички , які допоможуть Вашій дитині в період адаптації в першому класі.

ТРИВАЛІСТЬ ЗАНЯТТЯ:60 хв.

ПЕРІОДИЧНІСТЬ :2 рази на тиждень.

КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ У ГРУПІ :7 - 8 осіб .